Aybarsss89 2017de çizdirdim ben 5 numaraydı gözlerim normalde lens kullanıyordum, luan çok memnunum bu yıl kontrole gittim herşeyi okudum tekrar ilerlememiş, şuan nasıl oluyor teknoloji gelişmiştir bilemiyorum o yüzden benim lazerle çizilmişti ilk akşam kötüydü baya ertesi gün biraz ağrım vardı ama gün gün azaldı bir süre damlaları kullandım vs. İyiki yaptırmışım diyorum şuan