Aybarsss89 Gözlerini çizdiren veya süreci bilen birileri varmı acaba nasıl oluyor yapıldıktan sonra gözlüksüz normal görebiliyormusunuz
Masal_16 Aybarsss89 13 yıl gözlük kullanan biri olarak geçen ay çizdirdim gözlerimi. Keşke daha önceden çizdirseydim diye pişmanlık yaşadım. 10 dakika falan sürüyordur lazer işlemi sonrasında şahsen benim hiç ağrım sızım olmadı çok iyi geçti sürecim.
1prensesannesi1 Aybarsss89 yakınlarda bir anne çizdirmişti papatyalı bişeydi kullanıcı adı o postu görürse daha iyi bilgi verir. Bende 13 senedir kullanıyorum geçen gittim azıcık artmış numaram. Bu kış değil seneye kış çizdircem bende. Normalde yazın yapcaktım da göz doktoru yazın yaptırma kışın daha iyi olur dedi
GezginPaNDa Aybarsss89 eşim cizdirdi tüm süreçte yanında idim . Gözlük kullanmıyor artık gayet iyi görüyor
minervadefne Ben 18 yaşında çizdirmiştim 29 yaşındayım şu an bence yine büyüdü göz numaram çünkü bulanık görüyorum uzağı🥲 başımda ağrıyor bence bundan gitmedim daha doktora ama. Şimdi süreç daha farklıymış sanırım
Aybarsss89 minervadefne belli bir zaman sonra tekrarliyor ozaman yada dikkat etmeniz gerek şeyler varmiydi
aseladaaa minervadefne çizdirme işlemi nasıl oluyor acı ağrı hissediyor musunuz işlem sırasında ve sonrasında
Ddddddd01 minervadefne çizdirdikten sonra güneş gözlüğü kullanmanızı lazımdı güneş ışığına ve keskin ışıklara gözlüksüz bakılmaz göz tekrardan bozulur eşimden biliyorum oda çizdirdi çünkü. Mesela kaynim da çizdirdi hiç dikkat etmedi onun gözü tekrardan bozuldu.
Aybarsss89 1prensesannesi1 yazın sanırım güneş gözü yorar diye yapmıyorlar annem yaptırmak istiyorda sizlerden bilgi alayım istedim hangi doktora gidiyorsunuz
minervadefne aseladaaa işlem sırasında hiç hissetmedim ben sonrasında güneş hassasiyeti olmuştu ama artık cihazlar farklıymış sanırım oda olmuyormuş normal hayata dönülüyormuş hemen ilk 1-2 sene yazın güneş gözlüğü takmadığımda baş ağrım oluyordu ama geçti oda
1prensesannesi1 Aybarsss89 Konya’dayım canım. Devlet Hastanesi’ne gittim rutin kontrol için ona sormuştum
alp345 Aybarsss89 hiçbir şey hissetmiyorsunuz sadece elinizi hiç dokunmayın yeterli benim gözüme damlayı falan damlatırken ellerini dokurdular gözlerimi açamamıştım şişmişti
minervadefne Aybarsss89 çok uzun zaman oldu Türkiye hastanesinde yaptırdım Üsküdar’da aynı hastanede çalıştığım doktor yapmıştı bilmiyorum göz numarası büyükse vs yapıyorlar mı sormak lazım biraz keyfi bir işlem çünkü
Elifff88 Aybarsss89 canım benim hastane bilgim yok ama ben 18 yasindayken gittim doktorum yapmadi çünkü dedi yaptirsak da hastalık tekrarlayabiliyormus yani numara buyuyormus .bana en az 28 29 yaşına kadar beklememi söyledi.cunku bundan önce yapılan ameliyatlarda gene göz numrasi ilerleyebiliyormus tekrarliyormus yani
minervadefne Aybarsss89 tabi ki o zaman 2014 olabilir tam tarih hatırlamıyorum ama 1200 tl gibi bişey vermiştim dolar üzerinden hesaplamışlardı yani o zamanda 1200 tl iyi paraydı yani
GezginPaNDa Aybarsss89 bu özel bir işlem devlet hastanesinde yapılmıyor. Veni vidi göz e yaptırdık. Sanırım şu an 25-40 bin arası