mondecaidensecmeler 03ekim o zaman yapabilirsen güzel bir pasta yap eşin gelmeden çocuğu uyutursun güzel bir vakit gecirirsiniz birlikte
Nurklc 03ekim yani eksik birseyini alman daha mantıklı takımlar var eşlerle bir onlardan alabilirsiniz millada vardı :)
pasaklisinkukuli 03ekim edilmeli ama gitmek istediğim yer cocukla zor italyan restaurantında makarna yemek istiyom ama kızım durmaz masada döker sacar insanları tahatsız eder korkum var
03ekim TulayGeriDon kız bnm doğum günümde bana elbise aldı bnm hesaptan ödedi sonra veririm dedi daha veriyor daha veriyor 😅😅😅diyor gel erkek gibi ne istiyorsan alim hımme cımme yapma
03ekim pasaklisinkukuli ayyy kız rezillik bu bebekler masayı mahf ediyor en son bn vadeye gitti m artık anla gözünü seveyim kalk git diceklerdi
pasaklisinkukuli 03ekim ayy sorma gitmedim ama eşim iş yemeğine gitmiş entel dantel yeriymiş bir de bizim varoşluk zenginleri şoka sokabilir 😀😀
03ekim pasaklisinkukuli kız bizim ne haddimize yemeğe kahveye gitmek bizim alnımıza yazıldı eve mahkumsun
annekko 03ekim ben bu yıl evde kutlama tarafındayım. 6. Yıl 5′i dışarıda geçti. Pandemide bile bi şekilde yemeğe götürdü. Niyeyse Pizza-şarap gecesi yapalım evde dese kabul ederim seve seve 🤭 Aklımda başka bişey yok. Unutmaz ve atlamaz en azından
03ekim annekko aslında yemek söylesem böyle mumlu cicili bicili olsa naaasııl bizimkide böyle günleri takar sanki o benim yerimde
annekko 03ekim Meze ve ana yemek söyle. Güzel bir masa. Bide çocuksuz olursa daha özel olur. Sohbet bile.
pasaklisinkukuli 03ekim yok yok gideriz aslında aspava falan da böyle yerler bebeli çoşkuya alışkın değil 😀😀
feyzanuur 03ekim çocuktan sonra anne baba plan yapar çocuk gülermiş 😂bu sene boğazda yer rezerve ettik oğlan diş çıkardı evde oturduk hep beraber…
03ekim pasaklisinkukuli ben hep şey diyordum eşime senle yek tat almıyorum 3.kişi olarak çoluk olursa güzel olur tabi şükürler olsun rabbim nasip etti ama sen misin tat almayan …