03ekim 31 Mayıs’ta bir yıllık evliliğim doldu. Eşim bir şey almayi birak evlilik yil donumumuzu yanlış tarihte hatırlayıp dalga gecer gibi bir şey alamadim dedi. Ben bir sey istemedim ki doğru tarihi hatirlasa bi güzel soz soylese de yeterdi ama ondan iki ay önce olan doğum günümü ve doğum yaptığım günü es gecip bir cicek bile almayan adamdan ne beklenir. Çok doluykm çok.