Buse34 justthecigarette merhaba benim oğlumda 2 yaşında ateş kusma ve ishal vardı kakası aynı şekildeydi kaka tahlili yapıldı adenovirüs çıktı. 2 gece hastanede kaldık mutlaka doktora gidip test yaptırın çok geçmiş olsun
justthecigarette Buse34 ya biz doktors ishali söyledik direkt kan var mı ateş var mı diye sordu. Çok şükür ikisi de yoktu. Probiyotik verdi bu dediklerim olursa haber verin dedi çok şükür olmadı tek kakası sıvı ve çok. Scaba süt alerjisi mi diye düşünüyorum ben
yenimelekk justthecigarette bizden hem süt alerjisine baktı hem kaka tahlili aldı sizde hi bsktirin olmazsa
sblkcr yenimelekk yani direk ishale iyi gelir diyemem ama doktorum ishal sürecinde 10 damlaya çıkardı ishal bitince 5 damlaya geri düştüm ama probiyotik kullanması önemli