sblkcr size de çok geçmiş olsun.
justthecigarette geçmiş olsun şu an iyi mi sizinki kilo alımı nasıl .
bende acile götürmüştüm öksürük burun tıkanıklığı vardı burnu doluydu o zaman doykedim kakada kan da çıkıyor 1 aydır ishal dedim önce acil değil bunlar diye bakmayacskti ama sonra baktı adenovurus rota bı de bı şey daha vardı 3 lu test diyorlarmış ona burnundan bı suruntu aldı 3 ki kalıba famlatti baktı negatif çıktı kakada kan için inek sütü testi de aldı negatif çıktı poposuna baktı çatlağı var dedi bugün gene kan gelmiş acaba sadece catlaktan mi bilmiyorum küçük demisti çatlağa . Herşey temiz çıktı çok şükür ama ishal ve arada kanlı geçmiyor kilo alımı durdu sanki