Elif41 2,5 aylıkken yaptırdık lokal anesteziyle iğne yapılırken ağladı biraz sünnet sırasındada ben yanına gitmemiştim beni görmeyip korkup ağladı anestezinin etkisi geçmeye yakın yani 2-3 saat sonra fitil yaptık uyudu o gecede diğer geceler gibi rahattı galiba biz şanslıydık biraz zaten gazlı bir bebek olup ağladığı için arada ağlamaları bize normal geldi 4-5 günde iyileşti 15 günde tüm dikişler düştü şimdi 7 aylığız iyiki erkenden yaptırmışız diyorum ☺️