Elif41 38 günlükken yaptırdım, ilk günden kabuk tuttu. İlk gün çok az huysuzluk yaptı ama o kadar. Hep iyi ki diyorum. Mutlaka hareketlenmeden yaptırın. Bizim doktorumuz 6 ayı geçerse 6 yaşı bekleyin dedi. Çünkü acıyacağını anlamadan oynayıp kendi canlarını yakıyor, enfeksiyon kaptırıyorlarmış hareketlenince. Şimdiden geçmiş olsun.