Minikinci merhabalar biz taşındık Gölcük yazlık merkez mahallesinde oturuyoruz. Şuanlık bir sorun yaşamadık yollar gayet güzel ama dediğiniz gibi Karadenizli çok var. Restoran vs daha keşfedemedik. Alışveriş konusunda birazcık pahalı geldi buralar bize onun dışında sahilini vs çok beğendik. Zaten daha çok yeniyiz ikinci haftaya dönüyoruz zamanla keşfeder alışırız inşallah buralara ☺️☺️