Merve_boylu Başiskele serdar mahallesindeyim bende burada öğretmenim . Birazda gerçekleri konuşmak gerekirse yağmur yağınca elektrikler gidip geliyor , nüfus ,evler çoğaldığı için kaldırmıyor. Yollar köstebek yuvası gibi(bizim burası öyle).İsuya yakın oturuyorum tozu bitmiyor.Sanayi bölgesi havası kirli.
Bölge halkı çoğunlukla karadenizli ve doğulu. Arap suriyeli çok.
Olumlu yanları ,yuvacığa sahil ve piknik alanlarına yakın olması çok güzel. Gelişmekte olan bir ilçe lcw ,mavi ,file ve bir çok marketi bulabilirsin tam ortada izmit çok yakın. Park çok bizim bölgede , millet bahçesi var çok yakında mis gibi orman.
Kocaelinin artısı belediye restoranları var daha uygun fiyata güzel şeyler yiyip içe bilirsiniz.tatillerde İstanbul , Bursa vs yakın illere kaçamak yapmak çok kolay . Hızlı trenle günü birlik geziler bile düzenleyebilirisiz.