Bbsozlm bizimde ilk banyomuz korkunçtu ben korktum o halden çocuk ne yapsun.teyzem yıkadı beninde ablamıda ilk teyzem yıkamış ve ablamıda annem 5 6 yaşına gelene kadar ağlaya ağlaya yıkamış hep. Sonra zaten kendimiz yıkandık falan aştık. Ama ben teyzemde sorun olduğunu görünce bir daha kimseye yıkatmadım. Çok sakin konuşa konuşa, sevdiği bir şarkı varsa sakince söyleyerek deneyebilirsin birde banyoya sokmadan önce konuş bebeğinle banyo seni ferahtacak, temizleyecek, rahatlatacak ben seni hiç acele etmeden canını yakmadan sakince yıkayacağım annecim diye konuş. Emin ol anlıyor sende acele ediyorsan ağlıyor diye çocuk daha da korkuyordur. Acele işe şeytan karışır. Acele işi Allah sevmez. Benim teyzemde çok aceleci davrandı kızım bu yüzden çok ağlamıştı. Aceleciliği sevmiyor. Ama aceleci olmakla hızlı olmak farklı şeyler. Sakin ama hızlı olarak yıka. Acele etme baktın acele ediyorsun euzu besmele çek bebeğine ne yaptığını anlat şimdi vücudunu köpüklüyorum biraz ılık ılık sular dökücem mis gibi olacak. Saçını da köpürtelim sonra saçınıda ılık sularla yıkayalım diye anlat. Her yapacağını önceden söyle ki hazırlıklı olsun oda zamanla öğrenecek dediklerini. İnşallah kısa zamanda çözersiniz.