Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık ve ne yazıkki banyo yapmaktan nefret ediyor daha doğrusu korkuyor ilk banyosunu babaannesi yaptırdı ve çok kötüydü yüzünü bile keseledi çocukta haliyle nefret etti ne yaptıysam sevdiremedim gün geçtikçe büyüdükçe çok zorlanıyorum yıkamakta çığlık kıyamet ağlıyor böyle bi sorunu olup çözen varsa yardım edebilirmi acaba