Neslihanefil Kubyeszey13_ canım benim içimde parça kalmiş düşük yaptıran hap verdi cuma günü tekrar gidicem parçalar düşmese kurtaj olucam Kubyeszey13_
Kubyeszey13_ Neslihanefil çok geçmiş olsun canım benim de birşey çıkmadı stres e bağladı bu ara biraz stresli bir dönem geçiriyorum
aylas Benimde 35. Günümde oldum sonra 10 gün sonra oldum , 10 gün sonra azcık daha geldi bende çok korktum😂😅 bugün test yaptım bişey çıkmadı ☺️☺️Ama stresi beni yedi tabiki
Kubyeszey13_ aylas ben bugün doktorun yanına girip çıkana kadar başım döndü midem bulandı iyice stres yaptım 😊