kimbumadam ayy ne görgüsüz ne vahşi insanlar var.. deseydin ben kızımin ağzına mikrop sokmuyorum diye gerçekten bazı insanlarin ar damarı yok. Emzirme konusunda bende başta baya kötü seylere denk geldim israrim emzirmekti ama sütun yok mama ver vs neden doğuma mama getirmedim dedi görümcem o hep mama vermiş sonra kuzeni geldi doğumdan bir saat sonra sütüm şelale gibi olmaliymis bebeğime mama vermesem sarılık olurmuş hatta ben doğumdan çıkmadan önce bebek aç git mama al annesi doğumdan gelene kadr demişler eşime de eşim de bana sormayı tercih etmiş. Direndim bir iki hafta.. annelerin işine karışan her kadından nefret ediyorum kadına düşmanlı yine kadınlar yapio