Biz az emziren/hiç emzirmeyen anneler olarak ,
Karalar bağlamıyoruz.Siz emzirdiğinizi vurguladığınızda üzülmüyoruz , ama saçma sapan zafer çığlıklarınıza bi şaplak atmak istiyoruz.
Ben mama ile büyüttüğüm için mutluyum
Çocuğumun çocuğundan farkı yok
Ne gelişimsel anlamda ne sağlık anlamında
Böyle olsun isterdin biliyorum , ama acı gerçek
Lütfen memelerinizi üstümüzden çeker misiniz?🤗