Yorgun_ana112 anlata anlata dilimde tüy bitti artık. Hepsini toplayıp ellerine silah vereceksin göndereceksin bakalım bu kadar acı çekmezler hem. Geride çocuklarını sevdiklerinide hırsızı, arsızı, sapıkların olduğu ülkede baş başa bırakacaklar. Uzaktan konuşmak o kadar kolay ki. Ah ah aynı zamana denk gelişime üzülüyorum keşke daha erken dönemlerde yaşamış olup göçüp gitseydim. Geleceğimiz karanlık hala diyorlar boykot