gunesim61 evet kelimesi vardı ben ne söylesem tekrarlardı ablamın adı Ayşe onun adını hiç harf hatası bile yapmadan direk Ayşe diye söylerdi.. gel , alo, kalk gibi kelimelerin hepsini söylerdi birden kesildi konuşma.. işaret etmiyordu sanırım çok hatırlamıyorum onu su istediğinde buvv yapardı mama istediğinde mama derdi işaret etmeye gerek duymuyodu sonra konuşma kesilince elimizden tutup elimizi istediği nesnenin veya yiyeceğin üzerine koyarak istemeye başladı sonra eğitim aldı orda işaret parmağını kullanmayı ve daha bir çok şeyi öğrettiler fakat konuşma hala geri gelmedi