eyluladenn Merhaba modamızbir sitesine baktım fiyatları çok uygun . 5 takım sipariş verdim kumaşları nasıl acaba memnun musunuz
bebisliozlem eyluladenn @Cihangiriinannesii kızlar dün sepetimde kırmızı kalpli tulumla peluş ayıcıklı tulum vardı saatler içinde tükenmiş doğru söyleyin siz almadınız dimi ahhshshs sonra kocami darladim sepetimdekileri anında aldım ama aklım hala onlarda kaldı 😄 fotoğraflarını atcam bekleyin jdjdjd @Mom098
ey25eb25en Selimert bulunduğunuz semtin kıyaget pazarlarına bak canım ben geçen bayram ordan aldım baya beğendim baskılı yerini bile ütüledim banamjsjn demedi baya kaliteli 350 tl aldım şimdi 400 500 en fazla kışık takımlar onkadar bile yoktur bence ☺️ hep marka da olsa çoraplar gidiyor baxer dayanıyor lcw ama çoraplar eşofmanlar dayanmıyor yada küçülüyor yazık arkadan giyende yok sizin millete dağıtacaksın mecbur
Mom098 bebisliozlem hayır hakim bey ben suçsuzum 😁😁 Ben kızıma sadece etekli takımlar aldım beni eleyinnnnnn😁umarım Stok olur ya. Güzellermiş 🤭
bebisliozlem @eyluladenn @Mom098 @Cihangiriinannesii 3 tane zıbın 2 tane tulumla 1 tane kürk yelek aldım ama aklım halâ bunlarda 😄 Allah’ım inşallah stoklara gelir amin 🤣
hanlnim Nefesin_Annesi0 bebeğim yarın 1 aylık olcak tam, kışlık neler alabilirim ki acaba? Yani ne tarzda almalıyım mesela ayakkabı mont pantolon vs? Hiç bilmiyorum nasıl giydirilir🥺
Nefesin_Annesi0 hanlnim dışarısı için tulum alabilirsiniz kalınlardan. Evde giydirmek içinde ayaklı tulumları tercih edin
ulker2509 Kızlar bendede etiketli 18-24 ay kız bebek ürünler mevcut bakmak isterseniz gardroptan satış yapıyorum Busenazulker kullanıcı adım yazlık etiketli ürünler kışlık etiketli ürünler var bekliyorum hesabıma 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷☺️9-12 ay elbiseler oioiler felan da var bakabilirsiniz 🥰
bebisliozlem Mom098 kız ben bunları hiç görmüyorum bebişin kaç yaşında canım benim kızım 4 aylık olduğundan ya tulum,zıbın alıyorum ya da elbise,takım Etekli takım da almak istiyorum ama bulamadım hiç 🥹 sadece bu sitede değil diğerlerinde de bulamıyorum
Mom098 bebisliozlem ay benim ki 2 yaş oldu. Büyük ihtimalle ondan bulamıyorsun 1 yaştan sonra bol bol giydirirsin 💝💝💝