haticerva06 bencede valla ben sadece 3 bin ₺ ye 10 zıbın 15 takım 10 tulum almıştım 0-3,3-6,6-9 beden bebeğim 4 aylık halâ giydiriyorum 0-6,3-6 olanlar halâ oluyor 1,2 tanesi dışında baskılarında bir problem olmadı battaniyelerini ve bornozunu da ordan almıştım ara sıra yine almaya devam ediyorum bayramlık,yazlık,kışlık vs hep aldım. Tabi marka değil diye beğenmiyor çoğu ama olsun 😄 kızımın üstünde görünce beğenenler ismini söyleyince hmmm diyor almaktan vazgeçiyor 😄