İlk başta Aptamil almıştım sonradan doktorumuz Aptamilin çok şekerli olduğunu senin sütünden sonra sütlaç gibi gelir ona ve bir süre sonra anne sütünü reddedebilir demişti bu yüzden evolviaya geçtik çokta memnunduk doyuruculuğu açısından falan ama temin etmek biraz zorlaşınca sma ya geçtik ondanda çok memnun kaldık hala da ondan devam ediyoruz.