Bebeğim 25 günlük. Çok zor bir doğum geçirdim sonradan sezaryen oldu sezaryen sonrası ilk 4 gün hiç süt gelmedi sonra yavaş yavaş geldi ama hala doyuracak kadar değil, ben de mama-meme şeklinde devam ediyorum ama mamaya karar veremedim bir türlü. Şimdiye kadar Hipp kullandım bebeğimde mamadan mı sütten mi bilmiyorum ama aşırı gaz sancısı oldu başka mama deneyelim diyerek Bebelac aldık. Gaz damlası da kullandım bu süreçte şimdi sancısı çok olmuyor ama hangi mamayla devam edeceğime karar veremedim. Aranızda bu mamaları kullanan varsa hangisiyle devam ettiniz ya da hangisi daha iyi başka öneri de alabilirim şuan çok kararsızım 🙏🏻