g_tm59 Kilo alımı iyi her şeyi normalse uyandırmayın, benim bebeğim de 2.5 ayında başladı sadece acıkınca kalkardı geceleri o uyudukça uyudum bana da iyi geldi. Bir de uyandırınca alışkanlık oluyor bebekte, en fazla rüya öğünü yapın. Ama mesela ben bebeğime rüya öğünü yapmak istediğimde o uyusa bile tam o saati bilip bir ara o saatte uyanmaya başladı uyurken emzirdiğini halde.