3 aylık bebeğim düzenli olarak 10 da yatıyo bıraksam sabah 8&9 a kadar yatıyo ama ben gece iki defa alarm kurup uyandırıyorum mamasını veriyorum tekrar yatıyo uykusu bölünmüyo yani şimdi bırakayım istediği kadar uyusun mu yoksa uyandırmaya devam mı edeyim kan şekeri düşmesin diye