Benim ki gayet güzel geçti kendimi hiç depresyona sokmadım sadece 1 kere ağladım bebeğim mememi ilk zamanlar ememiyordu sütüm var neden emmiyor diye ama onun dışında her şey güzeldi eşimin desteğini hiç unutmam kayinvalidem kaldı yardımı oldu sagolsun sadece haziran ayında doğurduğum için çok terliyordum resmen su gibi akıyordu terler ve süt kokuyordum onun dışında lohusalik geçirmedim gezdim tozdum hergun dusa girdim sacimi yaptim makyajimi yaptim ahahah😅
Doğuracak ve yeni doğurmuş olan anneler evet bazen elimizde olmuyor duygularımız ama elimizde olan şeyler de var bırakmayın kendinizi gezin tozun makyaj da yapın inanın kendinizi daha da iyi hissediyorsunuz 🌸