En korktuğum şeylerden biriydi lohusalık depresyonu, Allah a şükür hiç yaşamadım desem yeri. İlk hafta çok zorlandım; sezaryen olduğum için ve ilk haftam tamamen uykusuz geçtiği için. Yani böyle ağır başka ameliyat olsam ya da bir hafta başka nedenden dolayı uykusuz olsam yine zorlanırdım. Ağladığım zamanlar oldu tabii ki ama bu da uykusuzluktan gaz ve tuvalet sorunum çok oldu o yüzden . Uykum var diye ağladım 🤭 Ama duygu karmaşası bebeği kabullenmeme sebepsiz ağlama gibi şeyler olmadı çok çok şükür Allah ıma. Burdan benim gibi lohusalık depresyonu annelik hüznünden korkanlara umut olsun diye yazdım . 🥹