mmelekalp Ne yapmam gerekiyor inanın bilmiyorum. Evde mama yok zaten bitmişti almak istemiyorum beni bıraksın istemiyorum kendimi çok yetersiz hissediyorum mama verince, ama sırf kendi duygularım yüzünden de bebeğimi açlığa da terk etmek istemem
O kadar çok ağlıyo ki ağlama da değil bağırma ölecek gibi bi ağlama şekli yani. Belli ki aç. Yani 10 günlük bi süreç daha var o zamana kadar böyle bebeğim aç kala kala açlığa mı alışacak süt öyle mi artacak mantık nedir ya bunun