aslancankus baya sinirlenmişsiniz dolmussunuz, canınızı sıkmayın stres yapmayın hem yansitirsiniz hemde sütünüzü etkiler, kaç aylık belki sadece açlık yüzünden uyanıp aglamiyodur ilk 3 ay gaz sancısı yüzünden de çok krizleri oluyor. Tahin helvası yiyin maltana Armutlu olanı günlük için deneyin birde hem gaza hem süte etki eden anason rezene ve kimyon tohumunu birlikte demleyip için faydasını görürsünüz. Son olarak bebeğiniz biberona alışmış olabilir ordan bol bol gelen uzun süre tok tutan mamayı birden kestiniz diye yapıyor olabilir ama bence birden kesmek daha mantıklı öteki türlü hem süreç uzayacak hemde aynı seyleri tekrar tekrar yaşayacaksınız. Birden kesince maksimum 1 hafta 10 gun zorluk çekersiniz ki onunda 4 gününü geride bırakmissiniz birkaç gün daha dişinizi sıkın ikinizde rahatlayacaksiniz inşallah 🥹😊