daha_ben_buyumemisken ben bilgisayar mühendisiyim sizin mesleğiniz ne?
Yakin bi arkadaşım 29 yaşında aldı bu teşhisi. Yurtdışında da bir cok otizmli insan var hayatlarini kurmus sosyal açıdan harika olmasa da basarili bir muhendistir. Hayatini surdurebiliyor kendine bakabiliyor. Dunyada da tarihte de bunun bir cok ornegi var. Sırf turkiyede kötü bir etiketmis gibi oldugu icin spektrumlu cocuklara zihinsel engelli gibi davraniyorsunuz