Dikenlincir canım çok şükür ki ateşi çok yüksek değil canını sıkma bende ilk ateşlediğinde çok korkmuştum ama böyle böyle bağışıklık kazanacak bebeklerimiz sen dediğim gibi sürekli ara ara ateşini ölç bide dört saatte bir dönüşümlü olarak calpol ve dolven ver ateşi böyle daha da düşer. Sen kendine dikkat et asıl zorsunup biz hasta oluyoruz bebeklerimizin bize ihtiyacı var inşallah yarına çok güzel sağlıkla uyanır