Dikenlincir direk soğuk çarpmasın klima felsn söms öarpmasın cocugu normal oda ısıdı iyidir.inip çıkacak canım bi süre öyle gidrbikir sıkıntı yok korkacak bişeyde yok.bunu cok yaşayacaz daha.kontrolde kal sen baktın yükseliyor biraz çorabını cıkar biraz dahs artarsa pijamayı cıkar ıskak bez koy öyle öyle geçecek biraz sonra kalpıl etkisi gösterir zaten cocuk huzursuz değilse ağrısı yoktur korkma rahatöa uyusun minik 37 ler normaldir heke diş cıkarma dönemiyse.