zehra777 Ademayazz ciddenmi ay dogru soyluyorsunuz ya son gunler dehset derecede agriyo ya hoc bi is goremiyorum kizimi kucagima alamaiyoru zar zor aliyorum
suheyla92 zehra777 spinalse ömür boyu cekicez gibi duruyor benimki 6 aylik oldu hala arada agriyor yatakta kendinizi ceker diklesirsiniz ya yattiginiz yerden o sirada belim aciyor boyle
zehra777 suheyla92 ya canim benim evet ya uzun bi sure bizimle gidicek gibi duruyo bendede en havalar soguk olunca agriyo
TulayGeriDon zehra777 5 ay oldu benim de çok ağrıyor. Sezaryenle alakası olduğunu düşünmüyorum. Yani sizin öyle mi bilmiyorum ama kızım 7 kilo ve sürekli kucakta. Belim dayanmıyor artık
zehra777 TulayGeriDon Evet digru soyluyorsunuz benim kizde 4 ayligk 6 kg eh buda bel dayanirmi tabbiki dayanamaz🤣amma iynenide belden vurduklari icin oda agri veriyo
TulayGeriDon zehra777 tabi ki. Ama bu kadar uzun sürer mi bi iğne? Sürekli kucakta taşıyoruz ağırlık yani. Bence çok normal suheyla92 evet spinal. Evet farklı ama dediğim gibi hiç iznimiz yok molamiz yok gün boyu kucakcıyız. Çok normal
unknownlove zehra777 doktora gitmem gerekiyor çünkü benimde aşırı ağrılarım var ayrıca bacak ağrımda var
maygirl zehra777 1 yasindan snra gecti bnde bel agrisi hatta sol tarafim kenari etlerime dokunamiyordum çurumus gbu agriyordu etlerm icten bia gzri yoktu etlerm cok agriyordu tedavi ile gecti
biroglanannesii1 zehra777 Oğlum 26 aylık 26 aydır bel ağrısı yaşıyorum dogumdan sonra oluştu. Halada eğimden yerimden kalkamam.
kzlgizemkzl zehra777 merhaba 5.5 aylık bende hep vardı tövbe tövbe geceleri felç gibiyim sağa sola çok acı çekerek dönüyorum 🥹ve sürekli aynı pozisyonda duramıyorum 🥲