zehra777 Selam kizlar sezeryandan sonra sizdedemi bel agrisi oldu 4 aydi sezeryan olmusam oldugumdan 2ay sonra agri olusmaya basladi yalnizca bendemi oyle oluyo?
Asosss zehra777 bebeğim 2.5 aylık bel ağrısından ölüyorum özellikle uyuyup uyandığım zamanlar nerdeyse gece bebeği kucagıma alamaycak kadar ağrım oluyor🙁
Ademayazz Benimde aynı olmuştu. sonra doktor randevusu alıp gittiğimde hem boynumda hem belimde fıtık başlamış dedi istersen bi görün sen de
zehra777 Ademayazz ciddenmi ay dogru soyluyorsunuz ya son gunler dehset derecede agriyo ya hoc bi is goremiyorum kizimi kucagima alamaiyoru zar zor aliyorum
hayriye892_ Asosss böyle bir durumda ne yapıyorsunuz.ya da geleceğe yönelik..mama sandalyesi filan ne tercih ettiniz.ben de çocuğumu kucağıma alamiyorum
47aydanur zehra777 benim de sezaryan dan kaynaklı bel ağrım var özelikle sabah kalktığımda çok kötüyüm
unknownlove zehra777 doktora gitmem gerekiyor çünkü benimde aşırı ağrılarım var ayrıca bacak ağrımda var
maof zehra777 hiçte kolay değil adı üstünde ameliyat sonuçts anestezi altında yapılır normale hiç alakası yok normalin en az bir hafta on gün ama sezeryan ömür boyu