Derinmomm benim göğüs ucumda süt incisi çıkmıştı ve göğüsümde resmen koca yumru vardı, kızarık ve şişti. Epey sıcak duşta göğsüme masaj yaptım sonra hem emzirdim hem sağdım. Çok fayda etmedi sonra ebem lecithine önerdi türkiye’de çok bilinmiyor maalesef. Ondan sonra kanalım açıldı ve mastit olmadım. Geçen gün de yine yumru oluştu ve acımaya başladı göğüsüm bol bol emzirdim ve yine lecithine kullandım 2 güne düzeldi. Bir de ters emzirme öneriyorlar ama denemedim. Bebeğinizi düz zemine koyup üzerine doğru ters bir şekilde kollarınızın üzerinde yüz üstü durup emzirmeyi de demeyebilirsiniz