Derinmomm ateşiniz var mı önecelikle o önemli hemen mastit demiyorlar süt stazı diyorlar. Defalarca yaşadım bebeğim 6 aylık daha yeni düzene giriyor.
Mastitseniz eğer antibiyotik ve ağrı kesici verir, ucu için fito krem verir.
Sıcak duşun altında elinizde masaj yapıp çok ezmeden sağabilirsiniz. Hemen o sıcağıyla yumuşamışken bebeğinizi emzirebilirsiniz. Ben her defasında böyle kurtuldum mastit olmadan müdahale ettim. Her emzirme sonrasında da lansinoh ile nemlendirdim, yıkama gerekmiyor çünkü.
Bunların hepsini genel cerrah önerip tarif etti. Hiç ilaç kullanmama gerek kalmadı şükür.