Biz3kisiyiz_ geçen pedogog dinledim. Çocuk ebeveynlere güvenmiyorsa, anlaşılmıyorsa, evde tutarsızlık varsa bu davranışları gösteriyormuş. Bir de evde şiddet varsa. Ya bezini sert açsak ve söylensek , işte bıktım senden sus biraz vs gibi şeyler söylemek bile güvenini zedeliyormuş. Çocuk duygularını regüle edemiyormuş üstüne bir de anne ya da baba da kendi duygularını çocuğa aktarırsa, kızmak bağırmak gibi çocukta devreler yanıyormuş aslında