iki_prensesannesi ya bence de bazı çocuğun fıtratı. Benim yengemle dayımın 3 çocuğu var. Yengemi görsen evliyadan 5 dk önce doğmuş dersin. Böyle çok derin bir kadın gördüğü kişinin travmalarını filan analizler öyle deyim. Ortanca çocuğu çok saldırgan, vuruyo , böyle huysuz bir çocuk. Küçükken de öyleydi büyüdü yine aynı. 14/15 yaşlarında olabilir şu an. Okumuyormuş duyduğum kadarıyla okuldan almışlar. Öfkeli hırçın bir tip