Leylaa_ anladım bende Kuşadası’ndan gelin geldim Kürtlere et olmazsa yemek yenmez bizde yani illaki ana yemek et olcak ve en az üç çeşit yapıyorum tabiki kayınvalidem ile yaşıyorum tek olsam yine yaparım yemek yemeyide yapmayida çok severim tabi bulaşık da çıkmasa daha güzel yaparım 🤣🤣yanlış anlaşılmasın kesinlikle her kez bir değil tabiki kimisi on çeşit yapar kimisi iki çeşit yapar bizim baba evinde bı yumurta da kırılıp yeniyordu yani oda ayrı bı güzeldi 🥰