Metosunanneesi semos1804 3 aylıkken kaç kiloydu acaba bizde meme reddi yaşamaya basladık bebegim 3 aylık oldu 6450 gram ama sütüm azaldı reddettigi icin :(
Muhammet Metosunanneesi masallah bence gaywt iyi kilosu benimde sütüm azqldi mama vermuyom doyup doyuyormu bilmiyoeum bazan 90 iciyo memeden sonra
aseladaaa Tahin pekmez ceviz ve bol su. Benim sütüm çok yarıyordu obez diyen bile oldu bebeğime 😂 özelikle kahvaltıdan tahin pekmez eksik etmiyordum
Tuake aseladaaa kaç aylıktı ve kaç kiloydu öğrenebilir miyim çünkü benim çocuğuma da obez diyorlar sinirimi bozuyor
sibelssc buket08 bütün yazılanları okudum hepsi doğru özellikle yeşillik ve et ürünleri sutu yağlandırır. Fakat en önemlisi bebeğin kuvvetli çekiş gücü yoksa istediğiniz şekilde yiyin yined3 yaglanmaz. Bunun için bebeğe sık sık meme teklif edin ayakta emzirin duşta vs ama asla biberon mama vermeyin eger bir kere bile veri4seniz ona alışır. Mama kotu visey değil ama anne sütünün yerini tutmaz. Birde benim kızım ne mama ne anne sütü herseyi Red eden bir bebekt8 sizde bu hataya düşmeyin. Allah kolaylıklar versin kilosu düşük diye çok takılmayın olmayınca olmuyor bağışıklığı kuvvetli olsun yeter..
Sanal buket08 eee benim bebeğim de 6 aylıkken 7 kilo çıktı hem sağlık ocağı hem doktorumuz gayet normal dedi kaç olması gerekiyormuş
Purpleblueyellow buket08 benim sütüm de aşırı yağlı ve inan çok sağlıklı beslendiğim söylenemez ama gereksiz fazla yiyorum bu bi gerçek… her şeyden bol bol yiyorum karbonhidrattan tut proteine. Afedersin doğumdan sonra iyice bok boğaz oldum. En çok da su içiyorum belki bunun etkisi büyüktür.
stupendouss Doktorumuz sık sık emzirmemem gerektiğini döylemişti. 3-4 saat arayla emzir sütün olgunlaşsın dedi. Ben de sık sık emziriyordum eğer acıkıyorsa mamayla destekle gündüz bir kere dedi. Ben mamayı sadece gece uykusundan önce veriyordum. Şimdi bir gündüz bir gece veriyorum. Kilo alımı gayet iyi şuan. Sürekli emerse süt besleyici olmuyormuş
balyanaklibebe buket08 kuruyemiş direk yağlandırıyor bizim alerjimiz var açmak için me saman yesem ve sağsan o günkü sütğm yağlı oluyor sütünüz yağlıdır belki de aağığ baktınız mı
buket08 balyanaklibebe gelmediği icinn son 2 aydır sağip bakmadım acaba baksammı nasıl anlarım peki yağlı olduğunu
serapdk buket08 gebelikteki vitaminlerimi kullanıyorum. Omega 3 / osteo formula d3 magnezyum çinko kalsiyum hapı kullanıyorum. Emzirme döneminde de devam et dedi doktor. Bunun dışında kuruyemiş, yumurta, et ve et ürünleri iyi geliyor diye biliyorum
gktugum buket08 bir beslenme düzeni oluşturun sabah kahvaltı proteinli olsun haşlanmış yumurta peynir ve tahinli pekmez ata öğünlerde incir ile beraber süt sonra yoğurtla yulaf yapın ben günde 5 litre su içiyorum en önemlisi su :)
buket08 gktugum yulaf ve su hariç diğer hepsini yapıyorum su malesef 3nlitre fazlası içemiyorum ama artırmaya çalışırım
durusim buket08 sütünüzü sağıp dolaba koyduktan sonra saydam renge yakın süt ve üstte yağlı kıvamlı süt olur
balyanaklibebe buket08 bi başka arkadaş cevap vermiş ama dediği gibi sütünüzü sağıp dolaba veya buzluğa koyun yağlı kısmı üste çıkıyor sarımsı bi renkte oluyor ben bi dönem hiç kendi beslenmeme dikkat edememiştim omg3 falan içiyorudm onlara güveniyordum o ay kilosu sınırda kaldı sütümü yetmiyor ki diye bi sağdım ki sütüm bildiğiniz su gibiydi beslenmeme dikkat ettim toparladı o renk