buket08 Bebeğim 6 aylık oldu kilosuna doktorumuz az dedi acaba sütüm mu yağsız çok emiyo gece gündüz ek gıda içindeyiz çok şaşırdım kilosu az olmasına öneriniz var mı süt nasıl yağli olur ne yemek gerek
fisnereceli buket08 karbonhidrattan zayıf proteinden zengin beslenmek yağlı yapıyor sütü. Özellikle ciğer. Bol yeşillik ve kuruyemiş, buradan öğrendim taze fındık. Tahin helvası, incir ve hurma. Ve ve ve çok bol su🙏🏻
Ardenaden buket08 kuruyemis ve et yesillik bu 3 u hatta yesiiilik.en fazla.yaglandiran bana gore iki.cocugmda alerjik.kizmda sirf yesiilik.yerdim 2 parmak kaymak olurdu sagip dolaba koyunca sapsari
Nurnur41 buket08 hayvansal ürünler, dereotu, roka, tahin pekmez, kefir, kuru dut kürü, kuruyemiş, rezene tohumu çayı, hurma kısacası protein ağırlıklı, sebze yeşillik, kuruyemişler süt kalitesini artırır ve bol bol su unutmayalım.
semos1804 semos1804 kızım 6.200 ve meme reddi var gece 2 kez emziriyorum ve sütüm azaldı sağım yaptığım halde
ipekkkkkkkkkkk semos1804 bu aylarda süt azaldığı için ek gıdaya geçiş oluyormuş vitamininlerle sütünüzü arttırabilirsiniz ımom latte bir hafta sonra artıyor. Çemen tohumu kapsül çok bilinmiyor eczacı önerdi aşırı süt yapar dedi Bende meme reddi var 3 aylığa yeni girecez sürekli sağım yapıyorum
Metosunanneesi semos1804 3 aylıkken kaç kiloydu acaba bizde meme reddi yaşamaya basladık bebegim 3 aylık oldu 6450 gram ama sütüm azaldı reddettigi icin :(
arzuksaa semos1804 kesinlikle kuru incir kaynatıp için arada direk kuru inciri yiyin ben çok faydasını gördüm ve bol su icmek
bsrhsnc Ardenaden çocuklarınızdaki alerji hakkında bilgi verir misiniz geçti mi ne zaman başladı ben de yeni anne oldum doktor alerji var diyor
Elifeslemada Ardenaden maşallah 🧿 benimde sütüm var ama inanır mısınız şeffaf resmen yağ yok yeşillikte çok severim yerim ama bilemedim 🤷🏻♀️ napmam lazım yağlı olması için kızım 5 aylık 5400 kg mama vermedim sütüm çok diye ama artık sağıp dökeyim bi işe yaramıyo zaten diyorum mama vermek istiyorum kilo alsın diye 😢
Ardenaden bsrhsnc kizmda sacta kasta kulak arkasi konak vardi aglama krizleri gaz sancisi uykuya dalamama meme reddi.oglumda derin pisikler oldu kanayan hic bi ilacn etki etmedigi sadece doyet acilimimda 2 kere ayni gun kan gordm.baska gormedim
Ardenaden bsrhsnc kizmda dogdugu gbi basladi bnce bn cevremdeki kimseyi inandiramadm 3 ayda prof tbai koydu oyle 1 yasnda geti erkende gecmis olblirdi ama bn acemiydim.korkuyordm ve bu kdr yaygin degildi bilgi bulmk.zordu nadirdi ve pandemiydi.Oglumdada dogdu ne gaz sancisi ne bsey vardi pisik disnda ama dr u ikna edemedm pisik artik deriyi kldirdi eti gorunuyrdu 10 gunluktu oglumm hatta bi gun normal mama.denedik o sabah bi ands popo ciger oldu oyle dr emin oldu alerji.oldgna ondada 5 aylikken basladik suan 8 aylik 1 ay acilim.surdu 2 aydir yiyorm.herseyi yumrts haric ki yumrtayida 1 tane tulumba mesela.agzima.atiyirm tepki yok ama bn yined e9 ayi bekliorm 9 olsn oyle acacgm
aysekskkk bsrhsnc biz kaka da kan gördük süt alerjisi dedi doktor ben çok fazla kaşar yemiştim süt falan içmiştim süt ürünleri tüketmiyorum artık geçti şükür
yasminspars buket08 sütünüz zaten yağlıdır ama sütün besin değerlerini tavan yaptırıcak şeyler bence çiğ kuruyemiş yeşil yapraklı bitkiler ve düzenli beslenmek tavuk et balık düzenli tuketmek doktorunuz verdi mi bilmem ama vitamin değerlerinize bakıp vitamin takviyesi verebilir ben her emzirme sonrası gün içinde 2 büyük bardak su içip bir avuc çiğ kuruyemiş yiyorum sabah kahvaltıda dereotu nane salatalarımda bebek ıspanaklar kullanıyorum genelde çorbalarımı pilavlarıma ilikli kemik suyu koyuyorum (ben çok et sevmiyorum maalesef) birde tahin kesinlikle 🫶