Eesmaaanur nurcanyvz ben uzun zamandır kullanıyorum iyi ki almışım (canım kendim 😍) Beko kullanıyorum ben memnunum. Çocuklu evin en büyük ihtiyacı. Ve bence çamaşır makinesi gibi o da demirbaşlar arasına girmeli.