nurcanyvz ben çamaşırlarımı giyinme odasına seriyordum. Merkezi sistem olduğu için ev çok sıcak oluyor zaten max 2 günde kuruyordu. Arada camı açıyordum havalandırıyordum falan. Eşim istiyordu ben gereksiz görüyordum. 1 ay önce alıcam dedi aldı (kendisi çok hevesli böyle şeylere 😂) Vestel aldık
Diyorum ki keşke daha önce aldaymışım ne büyük kolaylıkmış. Çamaşır asmak onu beklemek bile bi vakit kaybıymış. Bir makinadan çıkarıp diğerine atıyorum ve ordan çıkarıp katlayıp dolaplara. Olmazsa olmaz mı, olmadan yaşanmaz mı bence değil ama kolaylık olarakta müthiş zaman kazandırıyor.