Mehmet Yan’ı öneriririm. Eskiden medicanadaydı. Şimdi kendi kliniğinde çalışıyor, ben kliniğe daha gitmedim ama arkadaşlarımdan gidenler oldu, zaten çok tatlı bir doktordu şimdi uzun uzun daha çok vakit ayırabiliyormuş. İşini, çocukları, çok seven bir doktor