Balbebekimm merhabalar ekolde Hülya Aydın var ilk kez 15 dakikanın 15 dakikasını kullanan bir doktor görmüştüm doğum sonrası rutin kontrole gitmiştim şimdide izmire tayinimiz çıktı yine ona gideceğim açıklaması ilgisi çok iyiydi ücret hakkında bilgim yok arayıp öğrenseniz daha iyi birde anlaşmalı kurumlar çok var öyle bir durum varsa kurumunuzla anlaşması var mı sorun mutlaka