Slymnsmye aynı haftalarda benzer acılar yaşamışız, yaşamayan anlayamaz bu acıyı, sizi çok iyi anlıyorum. Bende gebelik zehirlenmesi geçirdim 27 haftalık doğum yaptım ama gelişimi geride kalmıştı, 2 gün yaşadı sonrada kalbi durdu.. 3 ay oldu dün. Ama sanki 3 gün gibi acısı. Herşeyini hazırlamıştım, 2 gün önce ütüsünü yapmıştım çoraplarına kadar. Kavuşma hayali kurarken mezara koydum ellerimle.. Hala çok canım yanıyo, onu düşünmeden uyuduğum bi gece bile yok.. Derdi veren Rabbim dayanma gücünü de veriyor elbet ama hiçbişey eskisi gibi olmuyo, eskisi gibi hiçbişey üzemiyor sizi yâda hiçbirşeye sevinemiyosunuz. Hep eksik.. hep yarım..Bi kızım daha var Rabbim ona hayırlı ömür versin, cennetteki kızımla da kavuşmayı nasip etsin. Sizinde başınız sağolsun. Onlar artık birer cennet kuşu..