Minigim38 kytx 1 seneyi geçkin ecowell kullanıyoruz saçları uzadı ama seyrek ama göz yakıyor 23 aylik bebeğim geçen aydan beri banyoya girmek istemiyor. 2 kez kullandım hipp kullanıyorum suanlik memnunum
Adenkom Ya ben kızıma 2 şişe ecowell almıştım yeni bitti kaç aydır kullanıyoruz hiç öyle saçı uzamadı kan değerleri de güzel halbuki benim kıza miye yaramadı bu yaa
tmtalya merve20111922 Bioderma ABCderm bebek şampuanı mavi renk kutusu netten alacaksanız Bioderma kendi resmi sayfasından alın Trendyol vs var.
merve20111922 tmtalya tamam çok sağolun birde saçı yumuşak yapıyormu kokusu nasıl bende denemek istiyorum onu 1 litre olanmı 200 ml olanmı
tmtalya merve20111922 denemek için 200 ml alın bence her cilt yapısı farklı. Saçını yumuşattı hafif bir kokusu var yoğun değil parfüm paraben vs içermiyor. Rica ederim buarada ☺️
gizemvatansever Doğduğundan beri sebamed yenidoğan kullanıyorum. Konak vs olmadı, kokusuz. Çok memnunum 4 aya giriyoruz.