dalpsmom ben Tokatlı yım eşim Ordulu
Yaylaya kayın validemin yanına geldik. Burasıda çok güzel ama insanın kendi memleketi, köyü daha güzel geliyor. 3 yıllık evliyim 5 yıldır köyüme gidemedim. Seneye gitmem lazım artık burnumda tütüyor. Şimdi şöyle düşündümde sabah kalksam bahçedeki ocakta güzel bir çay mis gibi kahvaltı, sedir de keyif ağaçlar yeşillikler arasında. Kızım elma ağaçları altında koştursa rahatça gidip üzüm böğürtlen felan yesek dalından. Tahmin ettiğimden daha çok özlemişim gerçekten 😢