Onedioda “ne kadar köylüsünüz?” temalı bi gönderi gördüm. Gönderiyi okurken de kendimi buldum çoğu şeyde, pazar sohbeti tadında başlattım konuyu;
Sevgili anneler, siz ne kadar köylüsünüz? 😁🩵
Ben sandalye de bile bağdaş kuracak kadar, bir de her şeye ekmek banmayı çok severim 😻😁