[silindi] benimki de emzik emen bebek seviyor diye durup durup emzik verdi, kızım asla emzik istemedi. Şeker, reçel denedi verdirmedim. En son iki aylıkken bala batırıp denedi dedim anne napıyosun bir de bal yani düşünün. Bir yaş öncesi yasak üstelik iki aylık bebek. Allah korusun çocuklarımızı, biz böyle yaptık deyip bir de üste çıkmaya çalışıyorlar 😑