Sevicka 6 ay öncesi su dahi vermeyin derken doktorlar sizce çay zararsız olabilir mi? Sindirim sistemini bozabilir, Kansızlık, hazımsızlık, gaz ve uykusuzluk yapar. Biz yetişkinlere bile çay zararlı. Emzirirken çay kahve tüketmeyin diyorlar, sütümüzden geçen kafein bile zararlı anlayacağınız.