nefise1 emirtimr1 merhaba gönderi eski baya ama bizde Mesut beye gideceğiz memnun kaldınız mı süreç nasıl ilerledi
emirtimr1 nefise1 baya memnun kaldık sünnet olduktan 1 hafta içerisinde hızlıca toparladı ve hiçbir sıkıntı olmadı sizin merak ettiğiniz varsa cevaplarım
elif_yusuf Oğlum 1 aylık sünnet ettirecem adana da hangi hastanede hangi doktorda yapsam diye kararsızım yardımcı olur musunjz gidipte memnun kalan varmı hastane veya doktor tercihi olan